Резултати

еНаука >  Резултати >  MARKETING CHANNELS OF FRESH STRAWBERRIES – A CASE STUDY OF PRODUCERS FROM OBREZ, VARVARIN MUNICIPALITY, REPUBLIC OF SERBIA
Назив: MARKETING CHANNELS OF FRESH STRAWBERRIES – A CASE STUDY OF PRODUCERS FROM OBREZ, VARVARIN MUNICIPALITY, REPUBLIC OF SERBIA
Аутори: Zarić, Vlade  ; Čabrić S.; Rajković B.
Година: 2015
Публикација: IV International Symposium and XX Scientific-Professional Conference of Agronomists of Republika of Srpska
Издавач: University of Banja Luka, Faculty of Agriculture, Bosna i Hercegovina
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99938-93-30-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 187-188
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/170246
URL: http://www.agrores.org/wp-content/uploads/2015/10/BOOK-OF-ABSTRACTS_Bijeljina_2015.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.