Резултати

еНаука >  Резултати >  Koncept konkurentskog identiteta brenda kao osnova nacionalnog imidža zemlje
Назив: Koncept konkurentskog identiteta brenda kao osnova nacionalnog imidža zemlje
Аутори: Milan Kocic  ; Radaković, Katarina  
Година: 2014
Публикација: Stanje i perspektive ekonomsko-finansijskih odnosa Srbije sa inostranstvom - redaktori Mlađen Kovačević, Vladimir Grečić
Издавач: Beograd : Ekonomski fakultet
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-403-1384-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 199-209-210
VBS COBISS: 513357660
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513357660#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/171148
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.