Резултати

еНаука >  Резултати >  The usage of social networks and internet tools for monitoring competition and better positioning in the tourism business
Назив: The usage of social networks and internet tools for monitoring competition and better positioning in the tourism business
Аутори: Đekić, Tatjana M.; Stojković-Trajković, Miljana K.; M. Stojanović
Година: 2014
Публикација: 3. Medjunarodna poslovna konferenca „ Kako uspeti do leta 2020, Poslovni in družbeni izzivi sodobnega sveta
Издавач: Celje, Slovenia
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-6542-32-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 477-482
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/172414
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.