Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kreativno pisanje kao način motivisanja učenika za učenje francuskog jezika
Naziv: Kreativno pisanje kao način motivisanja učenika za učenje francuskog jezika
Autori: Simović, Vesna  
Godina: 2015
Publikacija: Revue du Centre Européen d Etudes Slaves - Langue et mémoire. Études réunies et présentées par: Sanja Bosković, Dragana Lukajić et Radana Lukajić
ISSN: 2274-7397 Pretraži identifikator
Izdavač: Poitiers, France : Université de Poitiers
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: br. 5
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/173909
URL: http://etudesslaves.edel.univ-poitiers.fr/index.php?id=1057
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.