Резултати

еНаука >  Резултати >  Razvoj marketinških aktivnosti na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu
Назив: Razvoj marketinških aktivnosti na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu
Аутори: Nenad Simeunović; Ranko Bojanić; MEDVECKI, DARIJA V.  ; Milana Vrtunski; Zoran Konjović; Andrea Bevanda-Kun; Valentina Vrebalov; Smiljana Živolić
Година: 2018
Публикација: Zbornik radova XXIV Trendovi razvoja: Digitalizacija visokog obrazovanja
Издавач: Univerzitet u Novom Sadu i Fakultet tehničih nauka, Kopaonik
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7892-978-6 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 24 str. 268-273
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/173923
URL: http://www.trend.uns.ac.rs/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.