Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing Channels Strategy on Market of the Republic of Serbia
Назив: Marketing Channels Strategy on Market of the Republic of Serbia
Аутори: Končar, Jelena  ; Vukmirović, Goran  ; Leković, Sonja  
Година: 2011
Публикација: 19th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central & Eastern Europe
Издавач: Institute for Export Management, Vienna University of Economics and Business, Vienna, Austria
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-3-9503290-0-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 251-259
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/174864
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.