Резултати

еНаука >  Резултати >  Paradigma razvijajuće nastave na predmetima Kontrapunkt i Muzička kultura: multisenzorni pristup obradi kanona i analitičkog slušanja muzike
Назив: Paradigma razvijajuće nastave na predmetima Kontrapunkt i Muzička kultura: multisenzorni pristup obradi kanona i analitičkog slušanja muzike
Аутори: Mandić, Biljana Lj.  ; Vujošević, Nevena J.  ; Božanić, Zoran Ž.  
Година: 2017
Публикација: Muzika
ISSN: 1512-5297 Journal for music culture Music (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор
Издавач: Sarajevo : Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu - Muzikološko društvo Bosne i Hercegovine
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 21 br. 1 str. 61-80
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175544
URL: http://muzika.mas.unsa.ba/bs/pocetna/
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
23M23 - Рад у међ. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.