Резултати
еНаука >
Резултати >
Paradigma razvijajuće nastave na predmetima Kontrapunkt i Muzička kultura: multisenzorni pristup obradi kanona i analitičkog slušanja muzike
Назив: | Paradigma razvijajuće nastave na predmetima Kontrapunkt i Muzička kultura: multisenzorni pristup obradi kanona i analitičkog slušanja muzike | Аутори: | Mandić, Biljana Lj. ; Vujošević, Nevena J. ; Božanić, Zoran Ž. | Година: | 2017 | Публикација: | Muzika | ISSN: | 1512-5297 Journal for music culture Music (Bosnia and Herzegovina) Претражи идентификатор | Издавач: | Sarajevo : Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu - Muzikološko društvo Bosne i Hercegovine | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 21 br. 1 str. 61-80 | URI: | https://enauka.gov.rs/handle/123456789/175544 | URL: | http://muzika.mas.unsa.ba/bs/pocetna/ | Извор метаподатака: | Migrirano iz RIS podataka | М-категорија: | 23M23 - Рад у међ. часопису |
Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.