Резултати

еНаука >  Резултати >  The role of marketing in corporate restructuring in crisis period
Назив: The role of marketing in corporate restructuring in crisis period
Uloga marketinga u restruktuiranju preduzeća u uslovima krize
Аутори: Stošić, Ivan 
Година: 2014
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 45 br. 1 str. 41-49
DOI: 10.5937/markt1401041s
VBS COBISS: 512259938
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512259938#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/176599
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Рад у врхунском часопису нац. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.