Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of loyalty to the reaction of consumers in situation of lack of supplies
Назив: The impact of loyalty to the reaction of consumers in situation of lack of supplies
Аутори: Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica ; Grubor, Aleksandar  ; Milićević, Nikola  ; Leković, Ksenija  
Година: 2014
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 45 br. 4 str. 282-289
DOI: 10.5937/markt1404282k
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/176718
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
51M51 - Водећи национални часопис категорије M51

Алт метрика
Dimensions
Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.