Резултати

еНаука >  Резултати >  Digitalni marketing – integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima
Назив: Digitalni marketing – integrisani pristup digitalnim marketinškim aktivnostima
Аутори: Rakić, Beba R.  ; Rakić, Mira R.  
Година: 2010
Издавач: Zavod za udžbenike
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-86-17-19105-2 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/176940
URL: http://www.knjizara.zavod.co.rs/digitalni-marketing-integrisani-pristup-digitalnim-marketinskim-aktivnostima
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.