Резултати

еНаука >  Резултати >  The impact of media relations on certain organizational and business performances: Serbian case
Назив: The impact of media relations on certain organizational and business performances: Serbian case
Аутори: Terek, Edit  ; Nikolić, Milan  ; Vukonjanski, Jelena  ; Gligorović, Bojana; Janković, Branka
Година: 2015
Публикација: Public Relations Review
ISSN: 0363-8111 Public Relations Review Претражи идентификатор
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 41 br. 3 str. 370-372
DOI: 10.1016/j.pubrev.2015.04.004
WoS-ID: 000356562700008
Scopus-ID: 2-s2.0-84945450882
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/180608
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
22M22 - Рад у истакнутом међ. часопису

3
SCOPUSTM
1
OpenCitations
2
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.