Резултати

еНаука >  Резултати >  Organic food preferences: significance of socio-demographic and attitudinal market segmentation variables
Назив: Organic food preferences: significance of socio-demographic and attitudinal market segmentation variables
Аутори: Kovač Pečkai Žnideršić, Ružica S. ; Đokić, Ines K.  ; Đokić, Nenad  
Година: 2014
Публикација: 2014 M-SPHERE - BOOK OF PAPERS
Издавач: M-SPHERE: Association for Promotion of Multidisciplinarity in Science and Business, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 23-29
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/181058
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.