Резултати

еНаука >  Резултати >  Branding university in the function of economic development -relevance for economy and country
Назив: Branding university in the function of economic development -relevance for economy and country
Аутори: B. Melović; MITROVIĆ, SLAVICA Đ.  ; Svetozar Bojović
Година: 2016
Публикација: The 3rd International Conference – Faculty of Economics Brcko, November 10-12, 2016 "Partnership of government, business and higher education institutions in fostering economic development"
Издавач: Faculty of Economics Brcko, Brčko
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-99938-95-24-4 Претражи идентификатор
Колација: vol. 3 str. 69-76
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/181159
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.