Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga emocija u kreativnoj produkciji: Da li smo kreativniji kada posmatramo neprijatne slike?
Назив: Uloga emocija u kreativnoj produkciji: Da li smo kreativniji kada posmatramo neprijatne slike?
Аутори: Miloš Milošević ; Ristić, Irena J.  
Година: 2016
Публикација: Empirijska istraživanja u psihologiji XXII
Издавач: Filozofski fakultet Beograd
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/183646
URL: http://empirijskaistrazivanja.org/wp-content/uploads/2016/11/Knjiga-rezimea-EIP16-2016.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.