Резултати

еНаука >  Резултати >  Uloga analitičkog marketinga u formulisanju promotivne i distributivne strategije preduzeća
Назив: Uloga analitičkog marketinga u formulisanju promotivne i distributivne strategije preduzeća
Аутори: Lončar, Dragan  
Година: 2011
Публикација: Ekonomski horizonti
ISSN: 1450-863X Ekonomski horizonti Претражи идентификатор
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta u Kragujevcu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 13 br. 1 str. 43-66-67
VBS COBISS: 184086540
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/196003
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/184086540#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Национални часопис категорије M52

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.