Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Razvoj strategijskog modela upravljanja savremenim marketing koncepcijama u funkciji unapređenja performansi preduzeća
Naziv: Razvoj strategijskog modela upravljanja savremenim marketing koncepcijama u funkciji unapređenja performansi preduzeća
Development of the strategic model for managing modern marketing concepts in function of improving company performance
Autori: Dejanović, Aleksandar
Mentor: Nikolić, Slavka
Ostala autorstva: Ćosić, Ilija  ; Gradojević, Nikola  ; Mihailović, Dobrivoje; Kamberović, Bato; Nikolić, Slavka
Godina: 2014
Publikacija: Универзитет у Новом Саду
Izdavač: Универзитет у Новом Саду, Факултет техничких наука
Tip rezultata: Doktorska disertacija
VBS COBISS: 294820103
URI: https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/1874
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija140126193038137.pdf?controlNumber=(BISIS)87673&fileName=140126193038137.pdf&id=2060&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=87673&source=NaRDuS&language=sr
http://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije140126195313840.pdf?controlNumber=(BISIS)87673&fileName=140126195313840.pdf&id=2061&source=NaRDuS&language=sr
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/199267
M-kategorija: 
70M70 - Odbranjena doktorska disertacija

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca