Резултати

еНаука >  Резултати >  Preference-based functional food market segmentation using conjoint and cluster analysis
Назив: Preference-based functional food market segmentation using conjoint and cluster analysis
Аутори: Đokić, Nenad  ; Đokić, Ines K.  ; Suzana Salai
Година: 2013
Публикација: 2nd INTERNATIONAL M-SPHERE CONFERENCE FOR MULTIDISCIPLINARITY IN SCIENCE AND BUSINESS - BOOK OF PROCEEDINGS
Издавач: M-SPHERE: Association for Promotion of Multidisciplinarity in Science and Business, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 358-364
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/200330
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.