Rezultati

eNauka >  Results >  Marketing and sustainability from the perspective of future decision makers
Title: Marketing and sustainability from the perspective of future decision makers
Authors: Sakal, Marton M.  ; D. Pantelić; A. Zehetner
Issue Date: 2016
Publication: South African Journal of Business Management
ISSN: 2078-5585 South African Journal of Business Management Pretraži identifikator
Publisher: University of Stellenbosch Business School
Type: Naučni članak
Collation: vol. 47 br. 1 str. 37-48
DOI: 10.4102/sajbm.v47i1.51
WoS-ID: 000373032200005
Scopus-ID: 2-s2.0-84973889180
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/200401
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
Podatke uređivali: Матковић, Драгана[Univerzitet u Novom Sadu, Ekonomski fakultet]
M-kategorija: 
23M23 - Međunarodni časopis kategorije M23

21
SCOPUSTM
19
OpenCitations
12
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.