Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj izbegavanja neizvesnosti na prihvatanje stranih brendova medijatorski efekat referentnih grupa
Назив: Uticaj izbegavanja neizvesnosti na prihvatanje stranih brendova medijatorski efekat referentnih grupa
Аутори: Zdravković, Stefan; Peković, Jelena; Jovanović, Aleksandar  
Година: 2020
Публикација: Simpozijum o operacionim istraživanjima (47 : 2020 : Beograd). - Zbornik radova. - Belgrade : University, Faculty of Transport and Traffic Engineering, 2020. - ISBN 9788673954295
Тип резултата: Конференцијски рад
VBS COBISS: 29355529
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/203887
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/29355529#izum.si
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.