Резултати

еНаука >  Резултати >  Directions of improving the quality of in-service teacher training in Serbia: The perspectives of different participants
Назив: Directions of improving the quality of in-service teacher training in Serbia: The perspectives of different participants
Napravlenija usoveršenstvovanija sistemy povyšenija kvalifikacii učitelej v Serbii: Perspektivy različnyh učastnikov
Pravci unapređivanja stručnog usavršavanja nastavnika u Srbiji - perspektive različitih aktera
Аутори: Đerić, Ivana  ; Milin, Vladeta  ; Stanković, Dejan
Година: 2014
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 46 br. 1 str. 29-49
DOI: 10.2298/ZIPI1401029D
WoS-ID: 000217209900002
Scopus-ID: 2-s2.0-84940352969
URI: http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/228
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/205956
Пројекат: Projekat Švajcarske agencije za razvoj I saradnju (SDC): Predstave o obrazovnim promenama u Srbiji: refleksije o prošlosti, vizije budućnosti (POPS2)
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

2
SCOPUSTM
1
OpenCitations
1
WEB OF SCIENCETM
Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца