Резултати

еНаука >  Резултати >  BRAND MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF GLOBAL PROGRESS OF COMPANIES: INVESTIGATION OF THE INNOVATION AND INFORMATION TECHNOLOGY ROLE
Назив: BRAND MANAGEMENT IN THE FUNCTION OF GLOBAL PROGRESS OF COMPANIES: INVESTIGATION OF THE INNOVATION AND INFORMATION TECHNOLOGY ROLE
Аутори: Sekulić, Dejan B.  ; Mandarić, M.  
Година: 2018
Публикација: Тourism in the Era of Digital Transformation : thematic proceedings. 1
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-89949-30-8 Претражи идентификатор
Колација: vol. 3 br. 1 str. 61-78
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/212862
https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/16405
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/325990151#izum.si
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.