Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Primena Internet marketing koncepta u popularizaciji naučno-istraživačkog projekta
Naziv: Primena Internet marketing koncepta u popularizaciji naučno-istraživačkog projekta
Autori: Paunović, Lidija S.  ; Veljović, Alempije V. ; Milentijević, Danijela
Godina: 2013
Publikacija: Sym-Op-Is 2013 XL Simpozijum o operacionim istraživanjima
Izdavač: Beograd : Fakultet organizacionih nauka
Tip rezultata: Konferencijski rad
ISBN: 978-86-7680-286-9 Pretraži identifikator
Kolacija: str. 91-95
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/218683
URL: http://symopis2021.matf.bg.ac.rs/download/istorijat/XL_Simpozijum_o_operacionim_istrazivanjima.pdf.
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.