Резултати
еНаука >
Резултати >
Tipične greške u prezentovanju pojmova u udžbenicima za mlađe razrede osnovne škole
Назив: | Tipične greške u prezentovanju pojmova u udžbenicima za mlađe razrede osnovne škole Типичные ошибки изложения понятий в учебниках для младших классов основной школы Typical errors in presenting concepts in textbooks for the first four grades of primary school |
Аутори: | Petrović, Vesna; Antić, Slobodanka | Година: | 2021 | Публикација: | Nastava i vaspitanje | ISSN: | 0547-3330![]() ![]() |
Издавач: | Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 70 br. 1 str. 55-68 | DOI: | 10.5937/nasvas2101055P | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1338 https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/39052041#izum.si https://scidar.kg.ac.rs/handle/123456789/14616 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/221128 |
Пројекат: | Identifikacija, merenje i razvoj kognitivnih i emocionalnih kompetencija važnih društvu orijentisanom na evropske integracije (RS-179018) | М-категорија: | 24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја |