Резултати

еНаука >  Резултати >  Direct marketing as a factor of contemporary organizations
Назив: Direct marketing as a factor of contemporary organizations
Аутори: Stošić-Mihajlović, Ljiljana; Jevtić, Petronije  
Година: 2014
Публикација: IV. International Symposium Engineering Management and Competitiveness – EMC2013
Издавач: Technical faculty “mihajlo Pupin”, Zrenjanin; Faculty of Economics ans Social Sciences, Gödöllö, Hungary; Faculty of Economics, Voronezh, Russia, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7672-224-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 4 br. 4 str. 295-301
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/222282
URL: http://www.tfzr.uns.ac.rs/emc/proceedings/emc2014proceedings.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.