Резултати

еНаука >  Резултати >  Digitalne marketing strategije u omnikanalnoj maloprodaji
Назив: Digitalne marketing strategije u omnikanalnoj maloprodaji
Аутори: Petrović Katai, Zita G.; Vukmirović, Goran M.  
Година: 2017
Публикација: Proceedings - Strategic Management and Decision Support Systems in Strategic Management
Издавач: Ekonomski fakultet Subotica, Subotica, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-7233-362-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 215-221
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/222989
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.