Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing razvoja održive maloprodaje
Назив: Marketing razvoja održive maloprodaje
Аутори: Ilić, Dragan  ; Đurđević, Diona  
Година: 2011
Публикација: Međunarodna naučna konferencija ODRŽIVI RAZVOJ U FUNKCIJI ZAŠTITE ŽIVOTNE SREDINE KNJIGA APSTRAKATA
Издавач: Naučno-stručno društvo za zaštitu životne sredine Srbije ECOLOGICA, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-904721-8-5 Претражи идентификатор
Колација: str. 82-83
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/223067
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.