Резултати

еНаука >  Резултати >  Research of Social Networks Importance for Creating a Network of Consumers
Назив: Research of Social Networks Importance for Creating a Network of Consumers
Аутори: Trandafilović, Igor; Paunović, Milica; Radonjić, Anđelija; B. Jelenković
Година: 2013
Публикација: 2nd International Conference on Economics, Political and Law Science (EPLS 13), Brasov, Romania
ISSN: 2227-460X Претражи идентификатор
Издавач: WSEAS Press, Rumunija
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: str. 216-221
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/223993
URL: http://www.wseas.us/e-library/conferences/2013/Brasov/EPLS/EPLS-00.pdf
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.