Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of Mayor Retailers Force Manifestation on Other Participants in Marketing Channels
Назив: Effects of Mayor Retailers Force Manifestation on Other Participants in Marketing Channels
Аутори: Jelena Končar; Ljiljana (Đorđo) Stanković; Stanković, Ljiljana  
Година: 2016
Публикација: International scientific conference Trade Perspectives 2016: Safety, security, privacy and loyalty -
Издавач: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business and Croatian Chamber of Economy, Hrvatska
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-953-346-035-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 1 str. 226-237
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/224642
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.