Резултати

еНаука >  Резултати >  The Influences of the Marketing Methods on the International Trade with Agro-Products
Назив: The Influences of the Marketing Methods on the International Trade with Agro-Products
Аутори: Mihailović, Branko  
Година: 2019
Публикација: Sustainable Agriculture and Rural Development in Terms of the Republic of Serbia Strategic Goals Realization within the Danube Region : sustainability and multifunctionality
Издавач: Institute of Agricultural Economics
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6269-067-8 Претражи идентификатор
978-86-6269-067-8 Претражи идентификатор
Колација: str. 106-123
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/225467
http://repository.iep.bg.ac.rs/28/
URL: http://www.iep.bg.ac.rs/images/stories/izdanja/Tematski%20Zbornici/IAE%20Belgrade%20-%20Thematic%20Proceedings%20-%202019.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.