Резултати

еНаука >  Резултати >  Marketing u poslovnom planu tržišno orijentiranog strateškog menadžmenta
Назив: Marketing u poslovnom planu tržišno orijentiranog strateškog menadžmenta
Аутори: Emin Hatunić; Mirsad Isaković; Špirtović, Omer  
Година: 2012
Публикација: CIP-Katalogizacija u publikaciji Nacionalna i univerzitetska biblioteka Bosne i Hercegovine, Sarajevo
Издавач: 'OFF-SET' d.o.o.Tuzla
Тип резултата: Монографија
ISBN: 978-9958-31-068-3 Претражи идентификатор
Колација: br. 19422214 str. 1-133
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/225542
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.