Резултати

еНаука >  Резултати >  Ponuda kao kreativna osnova direktnog marketinga
Назив: Ponuda kao kreativna osnova direktnog marketinga
Аутори: Kocić, Milan  ; Senić, Vladimir  
Година: 2010
Публикација: Marketing
ISSN: 0354-3471 Marketing Претражи идентификатор
Издавач: Beograd : Jugoslovensko udruženje za marketing JUMA : Privredni pregled
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. God. 41 br. 2 str. 87-96-96
VBS COBISS: 512638044
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/512638044#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/229673
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
52M52 - Рад у истакнутом нац. часопису

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.