Резултати
Назив: | Determinants of Reading Efficiency of the Students with Visual Impairment Görme Yetersizliği Olan Öğrencilerin Okuma Etkililiğinin Belirleyicileri |
Аутори: | Grbović, Aleksandra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Година: | 2022 | Публикација: | Education and Science | ISSN: | 1300-1337![]() ![]() |
Издавач: | TEDMEM | Тип резултата: | Научни чланак | Колација: | vol. 47 br. 209 str. 55-67 | DOI: | 10.15390/EB.2022.10271 | WoS-ID: | 000754775500001 | Scopus-ID: | 2-s2.0-85125731342 | URI: | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4417 https://enauka.gov.rs/handle/123456789/233879 https://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/4417 |
М-категорија: | 22M22 - Међународни часопис категорије M22 |