Резултати

еНаука >  Резултати >  The Impact of Corporate Social Responsibility on Customer Loyalty
Назив: The Impact of Corporate Social Responsibility on Customer Loyalty
Аутори: Stanisavljević, Milena  
Година: 2016
Публикација: Proceedings of the ENTRENOVA -ENTerprise REsearch InNOVAtion Conference
ISSN: 1849-7950 Претражи идентификатор
Издавач: Zagreb : Udruga za promicanje inovacija i istraživanja u ekonomiji "IRENET"
Тип резултата: Конференцијски рад
Колација: vol. 2 br. 1 str. 434-439
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/239472
URL: https://econpapers.repec.org/bookchap/zbwentr16/183748.htm
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.