Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Brendiranje turistickih destinacija - marketing pristup i iskustva Crne Gore
Naziv: Brendiranje turistickih destinacija - marketing pristup i iskustva Crne Gore
Autori: B. Melović; MITROVIĆ, SLAVICA Đ.  
Godina: 2014
Publikacija: stručna konferencija sa međunarodnim učešćem jahorinski poslovni dani: preduzetništvo i inovativnost u turizmu
ISSN: 2303-6168 Pretraži identifikator
Izdavač: Univerzitet u Istočnom Sarajevu, Ekonomski fakultet Pale
Tip rezultata: Konferencijski rad
Kolacija: br. III str. 174-182
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/242849
Izvor metapodataka: Migrirano iz RIS podataka
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.