Резултати

еНаука >  Резултати >  Effects of media on the process of decision-making in purchasing
Назив: Effects of media on the process of decision-making in purchasing
Uticaj medija na proces donošenja odluke pri kupovini
Аутори: Đorđević, Anita  ; Pešić, Vladan  
Година: 2004
Публикација: Godišnjak za psihologiju
ISSN: 1451-5407 Godišnjak za psihologiju Претражи идентификатор
Издавач: Niš : Filozofski fakultet, Univerzitet u Nišu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: br. 3 str. 127-151
URI: http://aspace.agrif.bg.ac.rs/handle/123456789/826
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/244557
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.