Резултати

еНаука >  Резултати >  SEGMENTATION OF TOURIST MARKET BASED ON BRAND SIGNIFICANCE IN THE VALUE CHAIN
Назив: SEGMENTATION OF TOURIST MARKET BASED ON BRAND SIGNIFICANCE IN THE VALUE CHAIN
Аутори: Đorđević, Aleksandar  ; Veljković, Saša  
Година: 2012
Публикација: The role of contemporary management and marketing methods in companies in Serbia within the process of its integration to the European Union
Издавач: Belgrade : Faculty of Economics University of Belgrade
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-403-1259-2 Претражи идентификатор
Колација: str. 351-383
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/244823
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.