Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Class teachers' experiences in implementing innovative teaching methods within the in-service training programmes
Naziv: Class teachers' experiences in implementing innovative teaching methods within the in-service training programmes
Autori: Vujačić, Milja  ; Đević, Rajka  ; Stanišić, Jelena  
Godina: 2017
Publikacija: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Pretraži identifikator
Izdavač: Institut za pedagoška istraživanja, Beograd
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 49 br. 2 str. 234-260
DOI: 10.2298/ZIPI1702234V
WoS-ID: 000435844800005
Scopus-ID: 2-s2.0-85042454197
VBS COBISS: 253941516
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/245906
http://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/280
https://ipir.ipisr.org.rs/handle/123456789/280
Projekat: Od podsticanja inicijative, saradnje i stvaralaštva u obrazovanju do novih uloga i identiteta u društvu (RS-179034)
M-kategorija: 
24M24 - Vodeći nacionalni časopis kategorije M24

4
SCOPUSTM
2
OpenCitations
3
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Creative Commons licenca