Резултати

еНаука >  Резултати >  Onlajn komunikacije u promotivnoj kampanji: studija slučaja sportskog brenda
Назив: Onlajn komunikacije u promotivnoj kampanji: studija slučaja sportskog brenda
Аутори: Jović S; Cicvarić Kostić, Slavica M.  ; Vlastelica, Tamara L.  
Година: 2014
Публикација: XVIII internacionalni simpozijum iz projektnog menadžmenta YUPMA 2014 „Upravljanje projektima u IT okruženju“
Издавач: Udruženje za upravljanje projektima Srbije, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86385-11-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 230-234
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/246627
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.