Резултати

еНаука >  Резултати >  Providing customer satisfaction - the model of business strategy
Назив: Providing customer satisfaction - the model of business strategy
Аутори: Ćoćkalo, Dragan  ; Đorđević, Dejan ; Petrevska, Miroslava; Sajfert, Zvonko 
Година: 2010
Публикација: Advances in Business-Related Scientific Research Conference - [ABSRC 2010, September 8-10, 2010, Olbia, Sardinia, Italy
Издавач: Koper : Edukator d.o.o.
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-961-92917-0-2 Претражи идентификатор
Колација: vol. 2 (2011) br. 1 str. 26-34-39
VBS COBISS: 1024449258
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/1024449258#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/248540
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.