Резултати

еНаука >  Резултати >  Uticaj prestiža i materijalizma na kupovinu evropskih brendova
Назив: Uticaj prestiža i materijalizma na kupovinu evropskih brendova
Аутори: Šapić, Srđan  ; Golo, Jovana S.  
Година: 2019
Публикација: Ekonomski efekti tranzicije i restrukturiranja privrede Srbije u funkciji evropskih integracija
Издавач: Kragujevac : Ekonomski fakultet Univerziteta
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6091-089-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 259-268
VBS COBISS: 513922396
URI: https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/513922396#izum.si
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/248565
URL: http://www.ekfak.kg.ac.rs/images/Nir/ProjekatFakulteta/Zbornik2019-Ekonomski_efekti_tranzicije_i_restrukturiranja_privrede_Srbije_u_funkciji_evropskih_integracija.pdf
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.