Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Kako do prevencije rizičnih ponašanja učenika: vodič za primenu interaktivnog učenja u radioničarskom radu
Naziv: Kako do prevencije rizičnih ponašanja učenika: vodič za primenu interaktivnog učenja u radioničarskom radu
Autori: Popović-Ćitić, Branislava  ; Bukvić Branković, Lidija; Popović, Vesna
Godina: 2021
Izdavač: CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, Beograd
Tip rezultata: Monografija
ISBN: 978-86-900135-7-9 Pretraži identifikator
Kolacija: vol. 124 str. 1
URI: http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3974
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/249554
Projekat: „Prevencija rizičnih ponašanja kod dece i omladine u Srbiji kroz sport i edukaciju – naredni koraci: preporuke za implementaciju projektnih aktivnosti tokom i nakon epidemije COVID-19“ koji sprovodi CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine uz podršku Misije OEBS-a u Srbiji.
M-kategorija: 
Mp kategorija će biti prikazana naknadno.

Pronađi DOI


Google ScholarTM

Creative Commons licenca