Резултати

еНаука >  Резултати >  Place branding as effective tool for country promotion, World and Russia: regionalism in the context of globalization
Назив: Place branding as effective tool for country promotion, World and Russia: regionalism in the context of globalization
Аутори: Bulut Bogdanović, Ivana  ; I Mandaric M
Година: 2010
Публикација: Place branding as effective tool for country promotion
Издавач: Peoples’ friendship university of Russia Faculty of economics department of Regional Economics and Geography, department of marketing, Moscow, Rusija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-5-209-03893-1 Претражи идентификатор
Колација: str. 100-106
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/251104
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.