Резултати

еНаука >  Резултати >  Tetovaže kao vid upadljive potrošnje
Назив: Tetovaže kao vid upadljive potrošnje
Аутори: Bosiok Delija; Mitić, Anja  ; Velov Branko; Đurić, Veljko 
Година: 2010
Публикација: [Knjiga rezimea] / XVI naučni skup Empirijska istraživanja u psihologiji, 5. i 6. februar 2010, Filozofski fakultet, Univerzitet u Beogradu
Издавач: Institut za psihologiju i Laboratorija za eksperimentalnu psihologiju, Srbija
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-86563-29-3 Претражи идентификатор
Колација: vol. 1 br. 16 str. 81-82
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/252825
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.