Резултати

еНаука >  Резултати >  Asymmetrical Peer Interaction as a Factor of Formal Thinking Development
Назив: Asymmetrical Peer Interaction as a Factor of Formal Thinking Development
Аутори: Stepanović-Ilić, Ivana  ; Baucal, Aleksandar  
Година: 2011
Публикација: ISCAR - Congress, Rome, September 5-10, 2011
Издавач: Rome : International Society for Cultural and Activity Research
Тип резултата: Конференцијски рад
ISBN: 978-86-88803-23-6 Претражи идентификатор
Колација: str. 100-102
VBS COBISS: 522512023
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/253619
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/522512023#izum.si
URL: www.iscar2011.org
https://www.iscar2011.org
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.