Резултати

еНаука >  Резултати >  Analiza uspešnosti marketinških aktivnosi na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu
Назив: Analiza uspešnosti marketinških aktivnosi na Fakultetu tehničkih nauka u Novom Sadu
Аутори: NenadSimeunović; Ranko Bojanić; Darija Medvecki  ; Milana Vrtunski; Zoran Konjović; Tijana Mocelj; Marija Nenadović; Goran Konjović; Andrea Bevanda-Kun; Valentina Vrebalov;
Година: 2018
Издавач: FTN izdavaštvo, Edicija tehničke nauke - monografije
Тип резултата: Поглавље у монографији
ISBN: 978-86-6022-030-3 Претражи идентификатор
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/254914
Извор метаподатака: Migrirano iz RIS podataka
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.