Резултати

еНаука >  Резултати >  Faktori koji determinišu lojalnost potrošača
Назив: Faktori koji determinišu lojalnost potrošača
Factors which determine customer loyalty
Аутори: Ćirić, Maja  
Година: 2011
Публикација: Ekonomija: teorija i praksa 4(1)
ISSN: 2217-5458 Ekonomija. Teorija i praksa Претражи идентификатор
Издавач: Novi Sad : Fakultet za ekonomiju i inženjerski menadžment u Novom Sadu
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 4 br. 1 str. 15-26
URI: http://www.academius.edu.rs/fimek.edu.rs/images/pdf-fajlovi/naucni-rad/casopis/arhiva/2011-ekonomija-br-1.pdf
https://unilib.phaidrabg.rs/o:2261
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/255344
URL: https://www.fimek.edu.rs/downloads/casopisi/ekonomija/arhiva/2011-ekonomija-br-1.pdf
https://scindeks.ceon.rs/article.aspx?artid=2217-54581101015C
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.