Резултати

еНаука >  Резултати >  Neuromarketing: Implementation and ethics
Назив: Neuromarketing: Implementation and ethics
Аутори: Alčaković, Slavko  ; Bokić, Milena; Bošković Marković, Valentina  
Година: 2015
Публикација: 2nd International scientific conference of the Macedonian marketing association (ISCMMA 15)"The new marketing challenges - theory and practice"
Издавач: Evropski univerzitet, Skoplje, Makedonija
Тип резултата: Конференцијски рад
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/257465
http://ezaposleni.singidunum.ac.rs/rest/sciNaucniRezultati/oai/record/1/3101
URL: https://www.researchgate.net/publication/374948692_NEUROMARKETING_IMPLEMENTATION_AND_ETHICS#fullTextFileContent
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
Мп категорија ће бити приказана накнадно.

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Резултати на еНаука су заштићени ауторским правима и сва права су задржана, осим ако није другачије назначено.