Резултати

еНаука >  Резултати >  Компаративно разматрање маркетинг микса и утицај дилера на тржиште аутомобила у Србији
Назив: Компаративно разматрање маркетинг микса и утицај дилера на тржиште аутомобила у Србији
Остали називи: Komparativno razmatranje marketing miksa i uticaj dilera na tržište automobila u Srbiji
Аутори: Јеленковић, Сања
Ментор: Mihailović, Branko  
Остала ауторства: Radanov, Pavle  ; Mihailović, Branko  ; Vuković, Predrag  
Година: 2020
Издавач: Универзитет Привредна академија у Новом Саду, Факултет за примењени менаџмент, економију и финансије "МЕФ", Београд
Тип резултата: Докторска дисертација
URI: https://www.cris.uns.ac.rs/record.jsf?recordId=114879&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/IzvestajKomisije159593692464631.pdf?controlNumber=(BISIS)114879&fileName=159593692464631.pdf&id=16321&source=NaRDuS&language=sr
https://www.cris.uns.ac.rs/DownloadFileServlet/Disertacija159592996403088.pdf?controlNumber=(BISIS)114879&fileName=159592996403088.pdf&id=16317&source=NaRDuS&language=sr
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/26272
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/258884
URL: https://nardus.mpn.gov.rs/bitstream/handle/123456789/26272/Disertacija.pdf?sequence=1&isAllowed=y
https://nardus.mpn.gov.rs/handle/123456789/26272
М-категорија: 
70M70 - Одбрањена докторска дисертација

Пронађи DOI


Google ScholarTM

Creative Commons лиценца