Rezultati

eNauka >  Rezultati >  Creating Social Marketing Strategy on the Internet within Preventive Health Care - Human Papilloma Virus Vaccination Campaign
Naziv: Creating Social Marketing Strategy on the Internet within Preventive Health Care - Human Papilloma Virus Vaccination Campaign
Autori: Mitrovic, Jelena; Knezevic, Sandra; Zugic, Jelena; Kostic-Stankovic, Milica  ; Jović, Marija  ; Janicic, Radmila  
Godina: 2019
Publikacija: Српски архив за целокупно лекарство
ISSN: 0370-8179 Srpski arhiv za celokupno lekarstvo Pretraži identifikator
Izdavač: Београд : Српско лекарско друштво
Tip rezultata: Naučni članak
Kolacija: vol. 147 br. 5-6 str. 355-359
DOI: 10.2298/sarh170811063m
WoS-ID: 000480440900015
Scopus-ID: 2-s2.0-85070757918
VBS COBISS: 277391116
URI: https://rfos.fon.bg.ac.rs/handle/123456789/1922
https://enauka.gov.rs/handle/123456789/259188
https://plus.cobiss.net/cobiss/sr/sr/bib/277391116#izum.si
Izvor metapodataka: Migracija
M-kategorija: 
23M23 - Rad u međ. časopisu

1
SCOPUSTM
1
WEB OF SCIENCETM
Alt metrika
Dimensions
Unpaywall

Rezultati na eNauka su zaštićeni autorskim pravima i sva prava su zadržana, osim ako nije drugačije naznačeno.