Резултати

еНаука >  Резултати >  Povezanost nastavničkog doživlјaja autonomije u školi i njegovog postupanja prema učenicima: pregled savremenih istraživačkih studija
Назив: Povezanost nastavničkog doživlјaja autonomije u školi i njegovog postupanja prema učenicima: pregled savremenih istraživačkih studija
The link between teachers’ perception of autonomy in school and their behaviour towards students: an overview of contemporary research studies
Аутори: Tadić, Aleksandar  
Година: 2015
Публикација: Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja
ISSN: 0579-6431 Zbornik Instituta za pedagoška istraživanja Претражи идентификатор
Издавач: Beograd: Institut za pedagogoška istraživanja
Тип резултата: Научни чланак
Колација: vol. 47 br. 1 str. 62-80
DOI: 10.2298/zipi1501062t
WoS-ID: 000360165900004
Scopus-ID: 2-s2.0-84937027404
VBS COBISS: 215919372
URI: https://enauka.gov.rs/handle/123456789/259359
http://reff.f.bg.ac.rs/handle/123456789/5238
Пројекат: info:eu-repo/grantAgreement/MESTD/Basic Research (BR or ON)/179020/RS//  
Извор метаподатака: Migracija
М-категорија: 
24M24 - Рад у нац. часопису међ. значаја

Алт метрика
Dimensions

Пронађи DOI

Unpaywall

Creative Commons лиценца